Monday, 30 March 2015

life after spm

Assalamualaikum.

Hi.

Life after SPM or life after school. 

Harini aku rasa nak share pasal life aku lepas spm ni. serious best kehidupan lepas spm ni.
orang asyik cakap sekolah lagi best daripada duduk rumah mereput dalam bilik online 24/7. mak aiii 
bagi aku,lepas spm lah masa paling best dalam hidup sebab aku takyah nak kena study,buat homework,bertugas,kemas jadual,susun buku dll. HAHA

seriously,lepas spm juga aku dapat ramai gila kawan sebab aku join banyak program yang dianjurkan untuk spm leavers. 
time ni la nak buat kawan. masa spm tak dapat nk join apa-apa. so,lepas spm balas lah dendam itu dengan join segala program yang ada. hahaha.
bagi aku hidup time spm la hidup paling penat. and rata-rata orang pun akan cakap benda yang sama. pagi-petang ada class. sambung malam pulak extra class. 

memang penat gila la bakhang! tapi lepas spm kau boleh rileks tanpa fikir semua tu. hahaha
aku tak suka nak kena buat pembentangan semua tu sebab aku tak reti nak bercakap depan orang ramai lol. malu sehh
haa aku nak cakap kat budak budak yang suka make up,yang bestnya lepas spm ni kan kau boleh datang sekolah dengan memakai make up tau! kahkahkah
takde sape nak marah.
ok aku bukan jenis yang pakai make up pun ><



lepastu,lepas dah habis spm ni kau boleh merasa kawan kau drive kereta sendiri! kahkah betul ni serious!
banyak lagi lah kau boleh buat lepas spm ni. and takde la mereput sangat kalau pandai buat diri sendiri tak duduk mereput kahkah

kalau rindu classmates sendiri,buat la reunion. hahahahaha lol
macam kitorang semalam.

ok lepas ni semua buat haluan masing-masisng

k take care sahabats! :")















bye.


No comments:

Post a Comment